پنجشنبه, 9 فروردین 1403 - March 28, 2024

 

 

فولکس ‌واگن از سری ونتوس در «آئودی Q۸» استفاده کرد

کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک کره به‌ عنوان تامین ‌کننده تجهیزات اصلی خودرو آئودی RS Q۸ انتخاب شد.  

این شاسی‌بلند قدرتمند، دارای موتور ۶۰۰‌اسب‌بخاری  است  به‌همین‌دلیل هانکوک تایرهای Ventus S۱evo۳ به سایز ۲۹۵/۴۰ZR۲۲، کد سرعت Y و تحمل بار ۱۱۲کیلوگرم را برای آن طراحی کرده است. مشتریان کمپانی آئودی برای رفاه و ایمنی خود در جاده‌های برفی و زمستانی می‌توانند تایر هانکوک Winter i*cept evo ۲ زمستانی را با سایزهای ۲۷۵/۴۰R۲۲ با کد سرعت V و تحمل بار ۱۰۷ کیلوگرم (مناسب برای زنجیر چرخ) و ۲۹۵/۳۵R۲۳ با کد سرعت W و تحمل بار ۱۰۸ کیلوگرم سفارش دهند. 

هانکوک نیز اعلام کرد: «برای کمپانی آئودی، تغییراتی در ترکیبات و عملکرد لاستیک Ventus S۱evo۳ ایجاد کردیم. با استفاده از ترکیبات منحصربه‌فرد و رزین‌های طبیعی در آج لاستیک، مقاومت دیواره جانبی این تایر افزایش یافته است، مقاومت غلطشی را در سرعت‌های بالا نیز کاهش دادیم». 

لاستیک Winter i*cept evo ۲ با آج نامتقارن، عملکرد بهتر و دقیق‌تر، به‌خصوص در شرایط جاده‌ای خشک خواهد داشت. همچنین با افزایش شیارهای روی لبه آج، ترمزگیری و چسبندگی بسیار خوبی را در جاده‌های خیس، برفی و شیبدار از خود نشان خواهد داد. 

البته هانکوک‌تایر با افزودن ۲۳سایز جدید به خط‌تولید خود امکان استفاده از این محصولات چهار فصل را در سری  V۲ Concept۲ برای خودروهای بیشتری فراهم می‌کند که درمجموع ۴۵سایز مختلف برای انواع خودروها قابل‌انتخاب است. سایزهای جدید در سایت آمریکای‌شمالی هانکوک در کلارکسویل ایالت تنسی تولید می‌شوند که شامل قطرهای بین ۲۰-۱۷ اینچ هستند. 

از آنجاکه محبوبیت رینگ بزرگ‌تر درحال افزایش است، هانکوک این سری جدید را از ۱۸ژانویه در اختیار مشتریان قرار داده است.

کورتیس برایسون، معاون فروش آمریکای‌شمالی هانکوک گفت: «ما شاهد افزایش محبوبیت رینگ‌های بزرگ در بازار هستیم، به طوری که سهم تایرهای ۱۸اینچی OE ما از ۴۶ به ۶۵درصد رسیده است.

گسترش سایز محصولات با درنظرگرفتن رینگ‌های بزرگ‌تر، به ما قدرت بیشتری برای رقابت می‌دهد و همچنین می‌توانیم به نیازهای مشتری و مصرف‌کننده بهتر پاسخ  دهیم».

هانکوک در این سری ازتکنولوژی سه‌بعدی استفاده کرده تا عملکرد ترمزگیری و چسبندگی را افزایش دهد. همچنین یک لایه دیگر برای کاهش صدای اضافه و دستیابی به یک سواری آرام و راحت به آن افزوده است.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران